Ogólne Warunki Współpracy
Niniejsze Warunki regulują zasady współpracy między firmą Texet Poland Sp. z o.o., zwaną dalej Dostawcą, a firmą składającą w firmie Texet Poland Sp. z o.o. zamówienie, zwaną dalej Zamawiającym.
Zamówienia należy składać w formie pisemnej - pocztą elektroniczną na adres przedstawiciela handlowego lub faxem: +48 0 61 868 56 92. Zamówienie powinno zawierać opis produktu, informacje o ilościach, ustalonych cenach i terminie realizacji.
Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez personel TEXET Poland sp. z o. o. terminu, formy dostawy oraz ceny i warunków płatności.
Pierwsze zamówienie dla nowych Klientów:
- Składając pierwsze zamówienie u Dostawcy, Zamawiający zobowiązany jest przesłać aktualny wypis z Rejestru Handlowego, Wpis do Rejestru Działalności Gospodarczej lub Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego.
- Zamówienia składane u Dostawcy przyjmowane są w formie pisemnej lub mailowej podpisane przez zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia określony zostaje w porozumieniu z Dostawcą. Termin finalnego dostarczenia produktu uzależniony jest od dostępności danego produktu u Dostawcy oraz wybranego przez Zamawiającego wykończenia/aplikacji (nadruk, haft lub inne). W szczególnych przypadkach Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia.
- Przy realizacji pierwszego zamówienia istnieje możliwość podzielenia płatności na 2 raty:
- - I rata - 40% całości pierwszego zamówienia płatne przy odbiorze towaru, bądź w formie przedpłaty do faktury.
- - II rata - 60% całości pierwszego zamówienia płatne po 14 dniach.
- Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego towar pozostaje własnością Dostawcy.
- Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i nie zalegającymi z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.
Dostawy i transport do Zamawiającego:
- Zamówienia do kwoty 2500 PLN netto realizowane będą na koszt Zamawiającego. (koszt transportu za 1 szt. kartonu do 30 kg. na terenie Polski przez TEXET do Zamawiającego= 12,50 PLN netto).
- Usługi dodatkowe:
- Dostawa w następnym dniu roboczym do godziny 9:00 – płatne dodatkowo 50 PLN netto
- Dostawa w następnym dniu roboczym do godziny 11:00 – płatne dodatkowo 16 PLN netto
- Dostawa w następnym dniu roboczym do godzinach 17-22:00 – płatne dodatkowo 36 PLN netto
- Dostawa w sobotę 50% opłaty podstawowej płatna dodatkowo
- Usługi te są dostępne zgodnie z tabelą kodów pocztowych – informacja dostępna na prośbę u przedstawiciela handlowego.
- Texet Poland Sp. Z o.o. zastrzega sobie możliwość zmian stawek za transport w zależności od stawek DHL.
- Czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności danego produktu.
- Termin realizacji od 2 dni do 14 dni.
- TEXET nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe braki asortymentu u producenta.
- Dostawy są realizowane przez firmę kurierską DHL.
Reklamacje:
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
- W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego, Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
- Termin składania reklamacji do TEXET do 7 dni od daty otrzymania dostawy. Towar nie może posiadać śladów przeróbek, dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów lub innych, które nie zostały wykonane przez Dostawcę oraz nie może mieć oznak używania, (przyjęcie reklamacji musi być potwierdzone przez naszego pracownika).
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez firmę transportowo- kurierską.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest nadesłanie jej w formie pisemnej pocztą internetową lub faxem i jeżeli nie ma innych ustaleń, dostarczenie reklamowanego towaru do naszego biura.
TEXET POLAND Sp z o o